468x60 Ads

Friday, July 27, 2018

PUNCA MATI PUCUK - Diabetes

PUNCA MATI PUCUK - Diabetes

Tag: mati pucuk kencing manis, sebab mati pucuk, punca mati pucuk diabetes, punca mati pucuk kencing manis

Penyebab Mati Pucuk Bagi Penghidap Kencing Manis

Seks adalah faktor penting bagi hubungan untuk orang dewasa dari segenap usia. Sebuah kehidupan seks yang kurang memuaskan dapat menyebabkan perasaan bersalah dan penolakan, terutama menyebabkan masalah dalam hubungan. Tingkat hasrat seksual bervariasi antara orang yang berbeza dan dapat berubah dari waktu ke waktu.

Masalah seksual sangat sukar untuk dibincangkan, terutama jika penyebabnya belum dikenalpasti. Oleh kerana itu penting untuk mengetahui bagaimana mengenali penyebab dan gejala disfungsi seksual, sehingga dapat diidentifikasi, dibahas dan diubati.

Penyebab Mati Pucuk Bagi Penghidap Kencing Manis

Mati Pucuk lebih sering terjadi pada orang yang mengalami diabetes kerana diabetes tidak terkawal boleh merosakkan pembuluh darah dan sistem saraf yang menyebabkan berkurangnya aliran darah dan kehilangan sensasi pada organ seksual. Hal ini dapat menyumbang untuk kekeringan faraj pada wanita dan kesulitan ereksi pada lelaki. Masalah lain yang berkaitan dengan diabetes – seperti penyakit jantung dan kemurungan – bersama-sama dengan beberapa ubat-ubatan dan pembedahan (contohnya pundi kencing, usus, prostat) dapat meningkatkan kemungkinan disfungsi seksual pada orang dengan diabetes.

Untuk mendapatkan ereksi, lelaki perlu sihat darah pembuluh, saraf, hormon laki-laki, dan keinginan untuk dirangsang secara seksual. Diabetes boleh merosakkan saluran darah dan saraf yang mengawal ereksi. Oleh kerana itu, bahkan jika anda mempunyai jumlah normal hormon laki-laki dan anda mempunyai keinginan untuk memiliki seks, anda masih mungkin tidak dapat mencapai ereksi kuat. Kawalan yang baik dari diabetes akan membantu untuk mencegah hal ini.

Punca kemandulan Pada Pesakit Diabetes – Tinggi gula darah, yang harus dikendalikan dengan hati-hati jika anda mempunyai diabetes, menyebabkan pembuluh darah dan kerosakan saraf yang mempengaruhi banyak proses dalam tubuh. Respon seksual adalah salah satu dari mereka. Kerosakan pada pembuluh darah blok pelepasan oksida nitrik. Kurangnya hasil nitrik oksida dalam pembuluh darah terhad dan mengurangkan aliran darah ke zakar.


Lelaki dan disfungsi erektil atau seksual

Disfungsi erektil adalah masalah biasa bagi lelaki yang menderita diabetes, tapi itu dapat dielakkan dan dipertimbangkan strategi pencegahan dan pilihan rawatan dan yang paling pasti, mati pucuk kerana diabetes boleh sembuh.

Mempunyai diabetes tidak bermakna anda akan secara automatik mengembangkan disfungsi seksual. Namun, lebih dari setengah dari semua orang dengan diabetes mungkin akan terjejas, dan kemungkinan masalah meningkat dengan usia. Salah satu masalah seksual yang paling biasa adalah disfungsi erektil (ED atau mati pucuk). Ini adalah ketidakmampuan dalam mendapatkan dan / atau mengekalkan ereksi untuk melakukan hubungan seksual.

Rawatan apa yang tersedia untuk Lelaki Dengan Diabetes dan Disfungsi erektil?

Lelaki dengan diabetes mengalami kesulitan dengan pencapaian dan mengekalkan ereksi, berikut ini boleh mengambil ubat seperti herba.

Namun orang dengan diabetes juga cenderung mempunyai masalah dengan jantung mereka, ubat-ubatan ini sangat sesuai dan juga baik dimakan dan tidak menyebabkan interaksi berbahaya untuk masalah jantung.
Bagi mereka yang risau sekiranya pengambilan ubat-ubatan akan menjejaskan kesihatan mereka adalah disarankan menggunakan alat bantuan ereksi seperti vescomenspump bagi membantu mencapai hubungan intim rumahtangga.

Itulah pengertian dan penjelasan mengenai punca mati pucuk pada pesakit diabetes, semoga bermanfaat dan salam sihat.

Ihsan: http://info-mati-pucuk.kedai-lelaki.com/penyebab-mati-pucuk-bagi-penghidap-diabetes-kencing-manis/

3 comments:

vesco said...

Rawatan, terapi dan alat bantuan mati pucuk sila layari
http://vescomenspump.com

Pak Long Madu Power said...
This comment has been removed by the author.
Pak Long Madu Power said...

mari kita berkongsi kelebihan bersama

https://paklongmadupower.blogspot.com/

#MaduPower

Post a Comment